i'm moving on

ska inte klaga, vi har ju iaf påsklov! men det suger ändå..åhhhh
jobbat nu,
sjukt skönt o va hemma, får se vad som händer sen.. förhoppningsvis träffa bejbi madde :) är sugen på glass, så det ska vi gå o köpa oss isåfall! jobb imorgon med, sen utgång? vet inte om jag är sugen på de, får se imorgon. pengar är ett litet problem just nu.. o just ja, min nya diet är brusten! vad fan ska man med påsk till? godis, godis så det skriker om det! börjar min nya diet om en vecka! aa perfekt, då ska jag njuta nu, njuuuta av o bli fet!

ne depp natta är i farten, om ni undrar liksom! noll ork till o skriva här egentligen, behöver något positivt i mitt liv nu!


älskling :) är glad att du finns

Kommentarer
Postat av: sofia

looooove

2009-04-09 @ 20:41:31
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0