summer of 69

härligt väder? idag ska jag verkligen inte klaga! känns som om det vore en riktig sommardag på min balkong! hemma från nationella iaf, eller var det för 4 timmar sen! det fick snabbt och bra, skrev om skolor! har ju en hel del erfarenheter om de.. Ska försöka göra svenska nationella muntliga nu, sen plugga lite på allt om bilen! det är ju fan sjukt mycket grejer man ska kunna, sen ska vi ut o köra ikväll igen! gogogo, köra massa massa massa nu!!

har sådan sommarkänsla, och imorgon blir älskade felicia äntligen 18 år! som jag längtat, men som hon har längtat då! ska bli skit kul :)

nej nu plugga, måste få nått vettigt gjort idag!


o vem vill inte ha sommar nu? skulle inte tacka nej! pappa har föresten smsat 10000 ggr idag, han är på mbk o shoppar åt mig! o gubben vet knappt vad ett par converse är? höga eller låga? svarta eller vita? storlek? hah a,ändå har jag sagt även där 1000 ggr vad jag vill ha! hoppas han kommer hem med rätt saker nu, på fredag kommer han, o han är efterlängtad :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

be han köpa converse åt mig också ;) muhaha

2009-04-01 @ 23:21:47
URL: http://alexandra-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0