svenska nationella, något o hurra för?

det är sjukt att jag i över en vecka drömt om körkortet, o ännu gör de? fatta då hur mycket jag har pluggat för o fått in allt i huvudet så jag till och med drömmer om det? tacka gud för att det förhoppningsvis är över snart! :) idag var jag uppe med tuppen iaf, gick upp halv 6 o duschade :) skööönt! första gången jag dushcar på morgonen på hmm ett år tror jag? hatar det egentligen (mitt hår torkar inte på 20 år) men om man blåser det så!

ska till skolan nu o göra nationella! sen hem o göra ett muntligt tal till svenska nationella som ska redovisas imorgon! studenten snart!!!!! nu ska jag fan ligga i tills dess :) om man inte tappar orken..


det känns som bäst när ni stället upp. tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0