vilket påsklov va!

sjukt fort har det gått iaf, o jag som skulle plugga "hela" lovet, sitter nu sista dan o ska börja med det första! det är bra framförhållning alltså. Äsch då! skolan går sist??

Helgen har bestått av solning, grillning o party! alldeles perfekt har den vart :)
Så nu väntar jag på att andreas, jullan  & moa ska hämta mig så blir det glass :) sen ikväll blir det plugg, bubbel o chillidill med kusinen :) ohhh älska det här vädret! låt det bara bli några grader varmare :) jag har blivit lite solbränd! tjajalalal, fått första randen för i år ;)


i love you soo much :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Min preliminära dag är 8 september och jag tror att det är då jag åker, men det får visa sig :)

CA är nog fruktansvärt poppis, men hamnar man inte där så får man väl åka dit på en liten semester ;)



Hoppas du får ett bra år i USA och det var super kul att du läste min blogg.

2009-04-13 @ 10:05:56
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Moa

I LOVE UU

2009-04-13 @ 19:11:15
URL: http://moamadeleinee.blgog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0