Destination Göteborg!

Maggan här! Nathalie bad mig "gästblogga", så det är klart man ställer upp!

Imorgon klockan 06.00 rullar Gula Faran mot Göteborg. Och tro mig, den kommer att vara ännu farligare imorgon bitti eftersom att båda chaufförerna (Jag och Nathalie) fortfarande är vakna och lär inte somna förns typ 2 kanske, iallafall inte jag. Tur att vi är två iallafall. :) Eller otur kanske, med tanke på dagens lilla incident på smedjegatan! (Vi trodde att vi skulle dö, men när vi överlevde så började vi asgarva istället. Bilen stog då uppe på trottoaren!) Jaja, imorgon (om vi kommer fram..) blir det iallafall liseberg och utgång! Kommer bli stenkul!

Detta är vad Nathalie gjort idag:
- Vaknat
- Åkt bil
- Solat & badat
- Blivit solbränd
- Ätit
- Tankat
- Åkt bil
- Bränt än roadtrip-skiva
- Åkt bil
- Nästan krockat
- Smetat glass i Maggans (mitt med andra ord) ansikte
- Fått glass i ansiktet tillbaks (inklusive i näsan)
- Åkt bil
- Åkt mer bil...
- Gått och lagt sig.. typ

Dagens roligaste var iallafall nästan-krocken och glassen!

Orkar inte skriva mer, så jag bjuppar på lite bilder!

           
       
       
       


Det här är brunettmaggan som signar ut, SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0