..

gud vad trött och sliten jag känner mig, nu är jag verkligen sjuk på riktigt! men bara att proppa i sig lite alvedon i bege sig till jobbet sen iaf, jag måste ha alla pengar jag kan få känner jag.

Sitter just nu vid tvn precis druckit upp min smoothie o sitter nu med en ansiktsmask på, måste börja ta hand lite mer om mig själv känner jag! göra hårinpackning o ansiktsmask o så oftare, men vem fan orkar sånt då? haha

Ska iaf beställa klipptid nu, plus färgning! jag som inte färgat håret på flera år, läskigt kan jag känna! men ska nog bli snyggt ;)

Nej nu ska jag fortsätta kurera mig i soffan innan jobbet, så blir nog inte mycket mer bloggande idag inte.


haha old picture! men vad jag älskar er :)

Kommentarer
Postat av: amme

haha har inte tänk på de tidigare men linn e ju fan gråhårig här ;P hahahahahah

2009-09-01 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0