i hate this part right here

Nu kanske jag är igång igen, vem vet?
Har jag gjort dom senaste dagarna egentligen då, var först i uppsala (färgde håret, totalt misslyckat), betalade med andra ord inga 800 kr till frisören! nepp ska klippa mig & fixa här hemma imorgon :) har vi gjort i norrköping då, festat, festat och åter festat skulle jag nog säga! men det var kul :) tråkigt att amelia åkt hem nu bara och jag ska va själc hemma en vecka ensam ,helt fucking lonly! men jag fixar nog hit lite övernattningsgäster skulle jag tro :)

Sofia kommer ju hit sen, eller jag hämtar hit henne från skolan! :) mysigt värre!





Kommentarer
Postat av: Felicia

TA BORT BILDEN.:(

2009-08-24 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0