jag hatar att hata det här

den här känslan, den här ångesten, som ligger över mig hela tiden. Man börjar nästan undra när den ska försvinna, ännu mer ångest över jobbschemat i september, lika mycket tider som juli! Det trodde jag faktiskt inte, snälla gud låt mig åka direkt efter september! ska börja kolla nån billig resa med alle också, :) trevlans.

så var helgen över, fort det gick! har jag gjort förutom o vart sjuk då? kört aguagolf idag med andreas & magnus, ja satte inte en enda boll, golf är för töntar, o dyng svårt med för den delen! Andreas satte en iaf, vilket resulterade i att han och jag åkte o käka på poseidon :) o blev kvar där ett tag, hade mycket att prata om, gled runt lite i bilen o busade (duärbäst) :) sen åkte jag till krokek blev bjuden på tacos o sov i några timmar (det gör man när man är sjuk!) bokat biljetter nu med, imorgon halv 10 går tåget till Uppsala, härligt. ska bara ladda med musik nu! :)


nej dags o göra nått, packa väskan, ringa dig och sen kanske förbereda sängen för en härlig nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0