jättelångtoganskaointressantinlägg

sitter ute i krokek, väntar på att något ska hända, men det händer ju aldrig! trött på att vänta, ska livet gå ut på att vänta som pernilla säger?

Tycker nästan det är lite småkul det här :) det som händer just nu, då inser jag helt plötsligt hur blåst du är :) ingen ide att säga att en person är patetisk när man själv är ännu mer patetisk, jag liksom skrattar väldigt högt inombords. du kommer bli knäckt och inse att du aldrig får som du vill! det är därför jag skrattat så mycket! :)

ingen som förstod mycket av den biten (var inte meningen heller). Jag jobbara arslet av mig! hör ni det!!! arslet. Jag och madde satt på pizzan förut i krokek planderar göteresan lite, bränna skiva, tanka bilen (lilla, verkligen lilla gula bilen) tjejer det blir en taight roadtrip, o jag lovar er var inte rädd för att vi inte kommer ha närkontakt! det kommer vi ha hela tiden, haha. jag är laddad så laddad. nu storstädningen av huset, ser ut som ett bombnedslag!

Sen ska jag äta upp min kexchoklad, ta en klunk cola.. njuta av min nattcigg sen möjligtvis sova lite. stänger imogon! : hej jag kommer hem kl 3 på natten då 11 timmars pass är härligt! godnatt o sov gott! jag börjar med mitt night-talk nu annars. o jag lovar er, det orkar inte ni lyssna på!


borde klippa håret, luggen gån ner till knäna! nej nu överdrev jag, men hittar ingen klipptid, ingen bra frisör o inga pengar, ilandsproblem! jag får ta till med saxen själv en vacker dag! utöver det, tjejer ni är vackra.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ingen bra frisör? Jag ska säga dig att vilken frisör som än skulle klippa dig blir det bättre än om du skulle klippa själv! Du vet att Frisörer är utbildade:)

2009-08-04 @ 20:18:39
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0