Känner ingen ånger

japp vakna o sätta sig här det första man gör, ska inte klaga! jag är iaf ledig :) Väntar på att madde ska till tandis, sen kommer hon hit så ska jag bjuda henne på någon god middag hade jag tänkt! sen senare ska vi träffa alexandra som jag nog inte sett sen juni/ början av juli nån gång?? för länge sen iaf.


Dags o se 17 again med, får bli tillsammans med frukosten.

Japp får se vad dagen har att erbjuda då! utan pengar känns det inte som så mycket? Ledig imorgon på dan iallfall, sen äre kvällsjobb som gäller! men ändå har bara 6 dagar kvar i augusti att jobba, vilket innebär 12 dagars ledighet, helt ok för mig! eftersom att jag inte haft nån semester i sommar!


hahah hahah och lite mer hahahah, fatta redan 2 år sen margot/maggan/maddsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0