my dream is to fly

rolig dag, rolig jävla dag, icke

vaknat, kollat på film, sovit, åkt till stan, köpt skjorta, vart på apoteket, köpt iphone till lillebror, ätit mcd, åkt hem, kollat på tv, sovit, vaknat, nu:
varma mackor o en cigg på balkongen!

Ser ni vilken jävla dag? gör jag mina lediga dagar? inte ett skit för alla andra jobbar ju då eller går i skolan. det om nått är tråkigt, men snart äre helg & då gällere! shoppa upp ytterligare lite lön, och "fira" madde och fira sofia! Ne madde inte fira, men fira min sista riktigt utgång med dig själv, så kan man väl säga? när vi kommer till usa finns nog inte otten där, men vi kan starta det om du vill :)? vet hur mycket du ääääälskar otten! :)

Nej varma mackor var det, lillebror köpt ingen cola förut så lite arg ska jag medge att jag är!


Madde säger: jag älskar den här bilden :)
Nathalie säger: det gör jag med, vilken kväll.. hahahaha

Kommentarer
Postat av: hilda

sv: tack så mycket! De kommer ifrån Din sko :)

2009-08-26 @ 20:51:59
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO!!!??

jag ÄÄÄÄLSKAR otten! eller inte :D

hahaha, fast det gjorde jag i Göteborg. Då uppskattades otten som faaN!

2009-08-26 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0