Tack och hej, leverpastej

Jahopp så var min ledighet helt över! bara att börja ta tag i jobbandet igen, känns lite sjukt ändå ska jag vara ärlig hade jag en liten baktanke att jag bara skulle jobba i sommar, men nu när skolan drar igång för alla och jag fortsatte att jobba så insåg jag att så var inte fallet! jobba och stå i ändå tills jag åker till usa :)

Jahopp så har jag gjort mina lediga dagar då, jo vart en sista gång på smultronstöllet, njutit av mysiga hemmakvällar. festat, festat och festat en massa! :)

I fredags var det utgång, rätt lungt för min del skulle köra tidigt dan efter, till linköping med sofia för en hel shoppingsdag, sen var det bara hem o fixa fort som tusan sofia fyllde ju 18 år! så då vare också fest, och garanterat utgång, jag hade visserligen inte så kul ute så blev en tidig hemgång, men tack för allt sofia och hade jätte kul hemma hos dig, hoppas du fick en super bra "bakis" födelsedag :D

men just ja, tänkte bjuda på lite bilder men jag mitt fyllo har glömt kameran nånannanstans! så bilder kommer när kameran är återfunnen!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

ring mig nu!!!!

2009-08-31 @ 12:37:29
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: emma

en rosa kamera hittade jag här hemma, kan de vara din? :)

2009-09-01 @ 17:14:12
URL: http://eemmalaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0