the sex is on fire, it's so on fire

trötta jag är här igen, verkligen trötta jag. sovit i 3 timmar sen jag kom hem från jobbet! väntar på att madde eller kalle ska ringa så vi ska hitta på nått nån gång! får ju inte bli försent för inatt behöver jag verkligen min sömn som jag aldrig får. fick konstiga sms inatt, varför hör folk av sig nu? ne gud vad jag är trött, snart är det gbg iaf! ett jävla tjat va? men det enda jag sett fram emot i sommar förutom att jobba 24/7, så det ska bli sjukt skönt o bara åka iväg på en liten roadtrip! snart kommer pappsen hem också känns som jag verkligen aldrig träffar honom längre.

bokat o klart till uppsala den 17:e med, sen följer amelia med hem hit till augustifesten och min ensamna vecka hemma :) blir nog super! skönt med 2 veckors ledighet! ta igen lite av sommaren liksom.


när drar jag och madelene egentligen då, kanske sep kanske okt, vem vet! men vi ska iaf till usa :) vi ska verkligen dit, leva livet där ett år sen resa runt i hela usa efter! det är nått jag ser fram emot, ♥

Kommentarer
Postat av: Maddeeeeeeee

Jag är gravid i 9 månaden om någon undrar! :)

2009-08-02 @ 23:40:40
Postat av: nathalie

hihi! jag är avis! :)

2009-08-02 @ 23:49:04
URL: http://ntornborg.blogg.se/
Postat av: madde - igen!

din klubba ser förövrigt ganska god ut :)

2009-08-02 @ 23:59:19
Postat av: Anonym

den där klubban var för jävlago också ;)

2009-08-03 @ 17:41:18
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0