tjalalalalaa

tänk att om 15 dagar börjar alla knattar skolan igen, men inte vi! känns inte det lite halvskumt eller, rätt skönt men ändå rätt tråkigt! fatta alla lediga helger, alla lov, alla slappa håltimmar, all skolk (höhö). Ja, jag kommer nog sakna det iaf! eftersom jag ändå inte vet vad jag vill bli (är nog inte den enda?) så skulle jag lika gärna kunnat gå nått år till i skolan! men nepp, såäre inte! bara o inse.


ne tjejer, nu kommer vi aldrig mer gå i samma klass igen! eller ta alla dessa fula foton vi tagit i skolan (har nog 1000 sådana) :)

Kommentarer
Postat av: Therese Marie

visste inte att du hade blogg :D

kul , vi får ta o träffas någon dag =)



shiit jaa, skolan, lite smått panik !!

2009-08-05 @ 12:23:22
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0