tröttnattbloggning

om dagen har gått segt, det kan ja lova! inte en jävel av alla läsare som gett mig ett enda filmtips heller :) tack för hjälpen, men jag är ett smartass själv så fixade filmer ändå! lite grillat på det ikväll med, kände inte smaken juförsig men det var nog gott. Saknar mina vänner, det värsta som finns när man är sjuk och inte får umgås!

har iaf laddat ner massa nya gossip avsnitt nu, så blir nog det hela natten! världens bästa serie utom OTH & lipstickjungle förstås :) just ja har nog nysit 251 ggr idag med, rätt skönt! vet ni att hjärtat stannar till varje gång i några sekunder när man nyser? för vissa är det faktiskt farligt att nysa, men mitt hjärta är av stål, tar ingen skit med andra ord, höhö.

Nej nattblogga är aldrig bra, det blir verkligen bara massa svammel, haha.

längtar till den 29:e då min bästa barndomsvän sofia ska firas! 18 hela år, äntligen och första utgången, är glad att jag inte är i usa då, hade inte velat missa din dag! plus att nu hinner jag hjälpa dig lite med skolan innan jag åker ;)


älskling snart ses vi! var nog över en månad sen nu, haha kollar alla videos från studentveckan då vi bodde ihop, minnens säger jag bara, fulare människor får man fan leta efter alltså :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hallooo :) är stolt att informera om ett nytt inlägg i min blogg! puss på dig

2009-08-16 @ 01:18:49
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0