Uppsala here i come!

vaknade för ungefär en timma sen :) mycket jag sovit inatt? 4 och en halvtimma för att vara exakt, packat väskan nu, lagt ner 10000 olika frukter så att jag överlever min tågresa, laddat ipoden full med låtar så nu borde jag väl vara redo? Hoppas på att hitta en drop in frisör i Uppsala som vill ta hand om mitt hår så det får en ny färg och blir lite kortare, vad sägs om ljusbrunt med oranga inslag? tänkte jag prova på iaf :)

Blir nog inte mycket mer bloggning förns jag kommer hem nu! och det är på onzda, vilket innebär utgång och såklart vip med tjejerna ;) kommer bli kul! men nu ska jag väl gå ner till tågstation då, fan vad jag är trött och genom täppt i näsan, ser inte fram emot locken i öronen när man börjar närma sig sthlm!


jag diggar maddes cam bilder vi tog för tusen år sen :) man kan väl inte alltid ligga på topp?

Kommentarer
Postat av: MAGGOOO

HALLÅ UPPDATERA :(

2009-08-22 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0