oldies

sitter o gör absolut ingenting :) madde, säg inte att du sover?? för du svarar inte iaf! kanske duschar hon som jag gjorde nyss! fick en super skön massage av mamma innan, o nu känns ryggen mycket bättre! sitter o pysslar om mig själv lite med ansiktsmask & målar naglarna :) denna gång svarta!

Kollar igenom alla tusen gamla bilder jag har på datorn med, från kassa mobiler och kameror, tänkte att jag nog ska lägga upp några :) haha så nu kommer ni få er ett gott skratt























HAHA har 5011111 tusen bilder till, men det får bli nån annan dag!

Kommentarer
Postat av: Margot

hahahahahahha jag döööööööör!! :D så jävla snygga bilder!

2009-08-11 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0