Vi hade iallafall tur med vädret

  • Göteborgsresan startade kl 06.00 från krokek
  • japp vi hade kanske sovit 4 h, men var bara att köra!
  • stanna pumpa däcken, madde lyckades!
  • åkta till braehus och äta frukost, (orkade inte gå till borgen)
  • Bytte chaufför, madde tog nu över!
  • vi alla somnade medans hon körde
  • vi kom fram till göteborg o blev väckta!
  • Gpsen lurades oss, vi kom inte till hotellet
  • jag tog över bilfärden, (vilket inte vart så lyckat)
  • råkade hamna i fel fil, mötandes bilar men vi hann svänga av!
  • dröjde kanske en halvtimma-timma länger att hitta till hotellet
  • vi hittade dit! bytte om o fixade lite
  • tog en tripp till liseberg
  • åkte massa karuseller, blev blöta
  • åt god mat
  • gick hem till hotellet, jag sov!
  • dushca och fixa inför utgång
  • sitt på balkongen med "råttorna" o döda dom
  • ha kul med skratt, prat och vin
  • utgång på avenyn
  • "hemma fest" skulle man kunna kalla de
  • Vakna trötta, äta hotellfrukost
  • Packa, gå på stan, åka till borås
  • åka fel
  • åka till jönköping, (nära dödenupplevelse)
  • stanna äta tacobuffe, byta chauför ännu en gång
  • komma hem till kära norrköping

Japp GÖTEBORGSRESAN I ENKLA ORD, hade kunnat göra den 1000 mer komplicerad, men det orkades inte :) var riktigt trevligt, och riktigt värt! nu längtar jag till söndag 2 veckors ledighet, 2 veckor då jag kan göra vad jag vill, 2 veckor ensam hemma. det blir nog toppen!






















bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0