we were never meant to be, baby we just happened

Hemma efter en lång dag på stan skulle jag kalla det! först åka i rusningstrafik hem till en Alle som såklart inte var klar, stressa därifrån till en bensinstation, höll verkligen på att få soppatorsk! sen gasa gärnet till stan för att hinna till min klipptid, o vet ni hur mycket jag hatar att klippa mig? nu syns det visserligen inte så mycket, men fan va dåliga frisörer det finns! Aldrig mer klippa mig här igen, & absolut inte av en som inte är helt utbildad! :) nej nu väntar jag ett år till igen! färgning av håret på lördag också, plus en ny mobil :D yees, ska välja den finaste, som jag väntat..

Iallfall, blev lite shopping idag, ett par lacktaights, en stickad tröja, ett par jeans, två tröjor från monki och en ring och armband från hm! men mer shopping väntar i veckan & helgen, nu jävlar ska garderoben fyllas! :)

I helgen blir det iallfall utgång för hela slanten, lite firande för madde på fredag och stort firande för Sofia som fyller 18 på söndag!

Nej nu ska jag ut på balkongen i min ensamhet, dricka en cola, ta en cigg och bara njuta av livet :) att vara ensam hemma är såå skönt.


saknar amelia men den 4:e är du tillbaka :)

... och snart kommer snyggmaddo hit :)

Kommentarer
Postat av: mad

firande? menar du att du ska fira att jag åker? :O ;)

2009-08-26 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0