what comes around, goes around

Ledig :) men snart är mina lediga dagar över, en dag kvar sen återgå till jobb igen!

Jag är trött, fast jag sovit 10 h i natt, ska snart ta en dusch lägga en ansiktsmask o vänta på att tjejerna ringer, idag blir det nog mys på högnivå när jag kollar ut o ser vad det är för väder! Sen undrar jag även om sofia har dött, hon skulle åka till varamon i några dar, men svarar inte på mobilen? hon som har med sig den 24/7 liksom!



Snart kommer mina ensamna veckor, med ledighet på det! gud vad skönt :) plus att amelia kommer o joinar mig här då! O alla andra tjejer som ska bo här! toppen :) men på söndag drar jag först till Uppsala!


love you :)
















jag vänder bara ryggen till, för du förtjänar inte ens att bli kollad på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0