what to say

Efter en sen stägning och lite sömn mådde jag inte alls bra i morse, vilket resulterade i att stanna hemma från jobbet, blir nog detsamma imorgon, känner att jag verkligen måste blir frisk nu, om jag nån gång ska ta mig till uppsala!

vet inte vad jag ska skriv,a såg precis en shopaholics bekännelse, hade sett fram emot o se den filmen, men tyvärr var det inte alls speciellt bra, mest töntig o jag fattade inte riktigt handlingen..

Någon anna som har något bra filmtips? hela två dagar hemma i sängen så behövs det en massa filmer att kunna se :) annars så längtar jag till löning, filmen gjorde mig iaf lite shoppingsugen! så den 25:e får nog staden se upp för mig!


jag skulle typ behöva bli frisk, vandra i solen och umgås med mina vänner!
föresten diggar jag JL tröjan jag har på mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah tack Natta !! :D men nu har jag beställt tid för brunett till hösten =)en till våren blir jag blondie igen :D



Allt bra med dig ??=)

2009-08-15 @ 20:59:38
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0