when i looke at you, my mind goes on a trip

Cha! sitter nu hos proppen, vart en sväng på statoil o handlat varmamackor o cigg, suttit där o pratat en massa, om falska kompisar :) tur att man har en av dom ärligaste! skulle ju hämtat kräftorna ikväll med, men så blev det inte! o det är jag glad över, för dom skulle ligga på toan i duschen över natten, o det hade jag inte trivts med när jag ska upp på toan i natt, haha! men det är mysigt o va här, jag får allt jag vill, sofia är typ min betjänt, (är det något nathalie vill ha, ska hon självklart få det) haha. så jag har fått mat, chips o cola det jag ville! haha tack älskling.

Imorgon ska jag upp tidigt o åka iväg o sola med mammsen :) sen ska jag packa, fixa drickan åka ut till krokek o möta upp tjejerna o köpa frukost sen fixa med allt o sova hos mig, sen bär det av klockan 6 på morgonen på fredag!

nu blir det såhär långt igen, undra varför jag alltid skriver lika mycket! nu är jag ledig i 3 dagar, njuta. njuta som fan!

my favorite! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0