3: december

jag blir nästan lite arg på mig själv,
hur svårt ska det vara att gå på stan utan att köpa någonting till sig själv igentligen?
gått på stan 3 dagar i rad (för att endast handla julklappar) har jag hittat några? nae.
men har jag hittat grejer till mig själv? absolut. ABSOLUT, för alldels för mycket pengar.
egoist skulle ja kalla mig själv just nu,
tur att man får lön dan innan julafton, för den får nog gå till julklappar istället :P


är taggad på utgång, har bara missat en helg men ändåå,
haha (rehab next?!) äh jag tar igen det med utgång hela helgen,
självklart med mua, ingen är bättre än oss på fest.



just ja, åt julgröt imorse till frukost, tände adventsljuset /ni vet med siffror som brinner ner), lät ljuset stå kvar och brinna medans ja damsugade hela huset plus satt vi datorn 1 timma, kom ner och vips var vi inne på 10 december :D klantigt, haha.

Kommentarer
Postat av: Moa

Allt vi bästa på fest! :D

2009-12-03 @ 23:49:13
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: JULIA! :)

va söt du är! :) klart du kan, man kan om man vill hihi! :) nu kommer jag följa din blogg, bra att du kommentera.. :D

2009-12-04 @ 16:42:14
URL: http://helloojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0