detta fält måste fyllas i

okej, den här meeeensvärken tar kål på mig, känns som "dom" gör tusen nålar där inne i min mage!

Men ja tjuter inte för det, njuter av mina kinapuffar från gårdagen o ligger vid tvn o tycker lite synd om mig  själv, men nu måste ja hoppa upp o fixa mig! ska på bio med MUA snart, 2012 får det blir. helt ärligt ja kommer nog dö efter filmen, för ja tror på sånt där, det är liksom rätt sjukt och läskigt på samma gång.


men nu ska ja dra på mig nya tightsen o myströjan från monki sen invänta moa :) fan vad kallt det är ute! askoppen hade frusit fast i balkongen, haha. hejsvejs.


mina nya tights är läckra, trots den sjukt dåliga bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

neeettan! ringde 2 gånger nyss :( inget svar hemma hos dej :( <3

2009-12-02 @ 18:33:38
URL: http://madelenes.webblogg.se/
Postat av: SOFIA

men vilket tjat :D hahaha! miss you snart är de ju jul-lov och då kan vi leka! :)

2009-12-02 @ 22:04:19
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0