helvetesjävlaskitkropp

jag förstår inte hur mitt imunförsvar kan vara så förbaskat dåligt. Senast i början av december hade jag influensan, sen försvann den, och igår kom den tillbaka :) kanske sovit hmm 3 timmar inatt tack vare hostan o den jobbiga jävla näsan! Blir verkligen galen på det här, samtidigt som jag är så jävla trött under tiden jag är sjuk.

Hej jobb 17.00-01.00 från och med idag tills på måndag, hallå jag kan inte bli sjukare, måste ju jobba!!

men det här är jobbigt alltså, förjävla jobbigt. hej då. ha kul medans jag är sjuk och jobbar.


oh jaa, jag är arg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch och fy, alla är sjuka känns det som ju...

2009-12-15 @ 01:37:10
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0