jag är cool

jag ska vara ärlig, jag sitter själ i moas ******  lägenhet, väntar på att tösen ska komma och ösa med mig, men under tiden sitter jag här och pimplar mina egna drinkar och känner att dom börjar ta fart :) det var på tiden. Bacardi melon är ju det godaste som finns!

Jag förväntar mig en skyjävla utgång, för det är precis ad jag behöver (okej lulliga nathalie är igång o pratar) men hallå jag är bara 19 år, det är okej. Sitter i min paljett kojl, strumpbyxor och kavaj och känner mig obekväm, men ska man vara fin får man lida pin.


Okej ja inser just nu att jag har inget vettigt att förmedla till världen, så... hejdå.



jag hatar den här bilden, men älskar tjejen :)

Kommentarer
Postat av: a

bra att du är snyggfull :)

2009-12-04 @ 21:49:06
URL: http://aandreas.blogg.se/
Postat av: Moa

love uu

2009-12-05 @ 19:10:47
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Pitcher

Sååååååå fiiin

2009-12-06 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0