jag är inte den som är den

jag tror gud hörde min bön, nu är det snö :) men jag är inte den som är den och skriver ett helt inlägg om snö! nej :) jag ska säga er att jag är still 7kling, hur mycket snor finns det egentligen i en liten näsa? (ursäkta, men det är sant) helt otroligt skulle jag säga.

jag är rätt trött också, känns som jag suttit inne i en vecka och idag tog jag rekordet och sov till klockan 14.oo inte riktigt likt mig va :) men så äre.

Sen saknar jag alla mina vänner fruktansvärt,
och det finns ingen som betyder så mycket som er!
kan inte ni alla bar samlas på ett och samma ställe och krama om mig? :)
det vore en fin julklapp!

Nu ska jag äta upp min julskinke bit som jag snodde hemma hos moa inatt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0