mitchelangelo

jag tänkte vara lite såhär poetisk mot kvällskvisten, men det brast med tanke på att jag inte är någon poetiker.
Kan väl med ett kort ord sammanfatta helgen som varit,  galet. kände mig som 15 år igen, dansade som en rockstjärna, drack tills drickan var slut, och log mot människor jag inte kände (inklusive prata) jag var allvarligt över social.
men jag hade trevligt :)

men nu är jag trött, och det är varmt i min säng. täcket känns som tusen svettiga babianer på min kropp. Tror det är dags för ett glas iskallt vatten och kyla av mig på balkongen. Sen borde jag nog sova, det är ju faktiskt en dag imorgon också.


det skulle ju vara mysigt o mysa just nu, men om jag knöglar ihop halva täcket till en korv och trycker in en kunde däremellan kan jag nog också mysa ska ni se :) godnatt.


bildbrist förstår ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0