you only gonna break my heart.

HEJBLÖGG! jag är trött, vilket inte är något ovanligt för det är jag varje dag. Ska bege mig till jobbet nu, och jobba fram till julafton (bosätter mig nog där) :)

LÄNGTAR till julafton, man skulle kunna tro att jag var 5 år! men det är ju så läskigt roligt o få julklappar. Sen kommer ju alla andra roligheter under julen, utgångar, nyår och allt vad det är.

Nu ska jag iallfall åka, blev inget långtinlägg, har ingenting o förmedla till er faktiskt.



"det blev inte riktigt som jag hade tänkt"

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

du är ju sämre än mig på att uppdatera :O jag vill veta vad du fick i julklapp, vad du gjort den senaste tiden, vad du har ätit för mat, vad du haft för kläder på dig, vad du gjorde på nyår, hur full du var osv. :)

2010-01-02 @ 20:56:33
URL: http://madelenes.webblogg.se/
Postat av: C

Det vill jag med veta ;)

2010-01-03 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0