bad update

oj vad det var dåligt uppdaterat här! men det kan bero på att jag jobbat flera dagar i streck och bott hos sofia lawergren i hennes lägenhet (: Det har faktiskt vart jätte mys, blivit bjuden på god mat (förutom frukost) haha, sett på film, umgåtts med hanna o lina och aa bara bott hos sofia helt enkelt. Då blir man bort kopplad från omvärlden!

Men nu är jag i liv igen, och är ätnligen ledig i två dagar innan jobbandet börjar igen! på't bara på't.

Jag är jätte trött nu, måste fixa mig lite innan tjejerna kommer, det ska bli myskväll (:


ja & bästa sofia, som jag tog hand om den här kvällen ;) hon sov nog gott i min säng iaf, det hörde jag på snarket :)

Kommentarer
Postat av: ssara

nae va snäll du är, va glad jag blir (A)

Du är super söt! :D



å, vart har du köpt din randiga tröja på den där bilden? den såg jätte fin ut :D

2009-02-17 @ 16:31:56
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: Anonym

hahahahaha :D i löööööve you. (du får kanske frulle nästa gång)

2009-02-17 @ 23:34:08
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0