bedtime stories

god vackra morgon. sovit sämst inatt! men nu är jag uppe.. o helt plötsligt känns det som att jag är ännu sjukare? oh no! ska ner på stan sen lite senare o fika med mina underbaringar :) me like! för vi har alltid lika mycket att prata om, haha. jo o fellan har ett mål framöver för vår vänskap med <3 hihi.

Sen ska jag nog även passa på o hitta någon liten shopping sak idag med, men ska inte handla upp alla pengar! är ju faktiskt en hel månad kvar innan resten kommer :)


tänk, nyss var det höst nu är det vinter och det är vår om cirka en månad, tiden går ändå sjukt fort!

Kommentarer
Postat av: Jenny

visst får jag! haha.. att dem orkar...

Ja ja tycker de är skitsnygga!!! :)

2009-02-26 @ 11:00:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: jaa precis det vore kul kul att om vi åkte ihop så kunde vi ju prata med varandra^^ hoppas att vi kommer nära varandra då=)

2009-02-26 @ 13:06:00
Postat av: Madelene

den där fucking ansökan är fucking klar :D ska bara be några fylla i referenspapprena sen äre klart! :D

2009-02-26 @ 20:46:10
Postat av: Anonym

I LOVE YOU MAD! GO GIRL :D snart e vi dääär

2009-02-26 @ 22:40:22
Postat av: A.

Jag kom hit i början av september förra året.. Men ska nog komma hem ganska snart. Behöver alkohol och svensk sommar;p

2009-03-03 @ 23:22:20
URL: http://annabeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0