I'M HAPPY :D

Guuud känns inte som jag gör annat än o håller på med au-pair grejerna just nu :P bara det här nedrans kollaget soms ka med har tagit mig timmar, inte lätt o hitta bilder som är acceptabla att skicka iväg, har tusan inte en enda seriös bild på mig själv! så seriös är ja, rolig tjej!
men har iaf hittat massa roliga gamla som nya bilder på datan under tiden jag suttit o letat :) kanske ska bjuda på någon.


bröllop i sthlm med en riktigt härlig slakt halva :)

Min andra härliga släkt halv, the real one.. om man säger så :P

härliga människor! :)

och så härliga jag :) nu är jag glad, ska bara se till se det hänger med enda fram till sommaren tar slut, min gladhet kanske kan sprida ut sig lite över mitt skolarbete, det vore hääääärligt

Kommentarer
Postat av: Malin

haha fy för den där ansökan allså.. är ju typ tusen papper att fylla i. går det bra då? :D

2009-02-24 @ 22:56:49
URL: http://malingrundstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

oh vad kul :D ja hoppas du klarar uppkörningen, ska hålla tummarna för dig! jaa vad ska jag säga. välj en familj som verkar braa i ett område nära storstad så kommer du nog få ditt livs bästa år ;) men vad har du skrivit att du vill på ansökan? alltså ställe, hur många barn, ålder på barn..

2009-02-25 @ 16:10:49
URL: http://malingrundstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skrev 1-2 barn mellan 2 & 10 år för att slippa bli matchad med familjer med typ 4 barn haha. Jag skrev också Californien och nu sitter jag ändå på den andra kusten haha. Nej men du är ju ute i god tid nu, så då kommer du ju absolut hitta en bra familj i CA. Absolut att vi måste :D Har du sagt något datum som du vill åka?

2009-02-25 @ 18:45:32
URL: http://malingrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0