nothing will be the same

Halsen värker mer än innan, det kommer aldrig att gå o somna inatt. Den här dagen har verkligen vart sjukt tråkig .Legat i soffan exakt hela dan och inte fått nånting gjort, vilket jag hade behövt. LOVADE mig själv att skriva mitt personligabrev o skicka in imorgon, men nej! inte ens det har jag orkat.. Hur sjuk jag än är imorgon måste jag skriva det där brevet, jag ska ju banne mig till USA snart :))

sen är jag jätte shopping sugen alltså :) vill ha pengar..
men lite shopping hann jag med innan jag blev sjuk :) plus lite fler skor o så som inte finns på bild :)






det gör inte saken bättre för det, hoppas du har det klart för dig..

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & foto ..

Gillar din blogg ! :)



/ En tjej i storstan

2009-02-19 @ 00:58:17
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & foto ..

No idea ;)





/ En tjej i storstan

2009-02-19 @ 10:48:01
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0