SICK

tror ni det blev någon tandläkare idag eller? hell no, cuse i'm sick. SJUK SJUK SJUK med stora bokstäver.. ohh käänt på mig i flera dagar att nått ska bryta ut o äntligen är halsen svullen o stor som en bulle.. yees.

Tycker faktiskt synd om mig legat i soffan hela dan och det trååkar ut mig, på min lediga dag till råga på allt också, yeyy vilket jävla härligt lov! ska ligga inne resten av dan o tycka synd om mig själv, hoppas på att mange kommer hem med halstabletter snart (:

USCH vilket tråkigt inlägg, men vad vill ni att man ska skriva när man är sjuk då? JAG ÄR SJUK


Kommentarer
Postat av: ssara

aha okej, men den är ju så jäkla snygg :D



jadå det är jätte bra med mig, själv då? sjuk såg ja, va tråkigt :( krya på dig :)

2009-02-18 @ 15:55:51
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: Amme

Sluta tyck så synd om dig själv :O HAHA, you know what i mean! Du som skulle komma hit o allt. Ring mig när du ser detta älsk! <33

2009-02-18 @ 17:14:27
Postat av: Sofia

ja, men jag vet inte om jag hinner det ska städa hos peter med, men jag hör av mig imorgon =) big love. <3

2009-02-18 @ 19:56:14
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0