sov gott mina få läsare

vad ska man skriva? när allting är rätt segt för tillfället! hade riktigt trevligt med jessi, fellan o madde ikväll (: vi gjorde våfflor, först hittade vi en smet med larver i, det ville vi inte äta! , sen gjorde vi pannkakssmet till istället men dem blev inte hellre bra i våffelgärnet så slutade helt enkelt med att vi gjorde vanliga hamburgare (: o vi blev proppmätta! nästan så man ville kräkas, höhö.

NUDÅ är arg för jag är ledigt imorgon (första gången på riktigt länge) o jag vill sova ut, men NEJ då ska man till tandläkarn på morgonen, bättre kan det ju inte bli! sjukt typiskt iaf...


Kommentarer
Postat av: Anonym

var du ledig endå? <3 love

2009-02-17 @ 23:32:20
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Madde

HAMBURGARE? HAHAHAHAHAHA :D

Vi är jävligt bra om vi gjort hamburgare på pannkakssmet :D

2009-02-17 @ 23:49:00
Postat av: Felicia

Haha. Idiot. Hamburgare.. Du är för go!

2009-02-18 @ 11:19:04
Postat av: Jessica

Hahah gumman :D så söt du är! Hamburgare ?!

2009-02-18 @ 11:20:28
Postat av: nathali

oj jag hade nog lite för mycket tankar på jobbet när jag skrev det :D haha

2009-02-18 @ 11:39:29
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0