today is the day

OJ vilken rolig kväll jag hade igår!! först middagen på en spanskrestaurang var skit trevligt verkligen, o mormor verkade uppskatta det hela kalset :) dem spelade gitarr o sjöng på spanska, aa det va skit bra stäming också verkligen :) Sen blev det ju utgång på det, vilken jäva kö det var till otten då! o den höll på ändå till stägning tror jag. Men vi smusslade oss förbi såklart o kom in på en sekund, o jag hade skit kul :D beställde champange o dansade en jäkla massa, men kvällen är inte ung! så jag tog en taxi hem med madde & erik :) 

Idag ska vi göra stan igen! :)


ni är fasen för söta, men idag orkar jag inte jobba :D imorgon kör vi..

Kommentarer
Postat av: A.

Det är nog olika! Har kompisar som får skriva om familjen och lägga upp bilder på barnen på facebook... Men jag får ICKE göra det ;p.



Jo det är helt okej, lite tråkigt att man inte är 21 bara;p INTE många krogar som släpper in 19åringar.



Funderar du på att åka eller? :)

2009-02-28 @ 14:12:20
URL: http://annabeck.blogg.se/
Postat av: A.

Jo, men åker du med Cultural Care så erbjuder dom sommar aupairer som bara behöver vara tre månader eller vad det är. Och åker man ett år och känner att man inte vill vara kvar så är det ju bara att åka hem, för det är sjukt värt att åka. Man lär sig språket bra, det ser bra ut i CV:t osv.

Vart i Sverige bor du? Vad går du för linje på gymn?

2009-02-28 @ 22:39:37
URL: http://annabeck.blogg.se/
Postat av: ssara

aha okej, oj då :O

haha gullet :D



läste dina kommentarer över (A) men vill du åka o va aupair? ;D

2009-03-01 @ 11:34:55
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: Frida

Varför jag inte fick jobba kvar? Hm, orkar inte riktigt skriva det på internet.. men min chef var inte den bästa, och inte introduktionen heller.. men jag gjorde två fel (första veckan) och då tyckte hon att jag inte skulle vara kvar. Kan förklara mer om vi ses någon gång, men helt ärligt känns det faktiskt rätt skönt att inte vara kvar..

Hur är det med dig förresten? :)

2009-03-01 @ 18:26:25
URL: http://bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0