unikt

woho jag har haft 4 besökare på bloggen!!! haha, den är faktiskt hemlig så avslöja inte mig!!!
Jag har iaf lov nu o det är jag glad för :) vart på stan idag med sofia, min egna inspererare, hon visade mig finaste tröjan som jag köpte. oh älskar o gå på stan med den tösen :) hon vet vart allt det snygga finns! sen träffade jag amme, köpte skor :) ovanligt! man blir typ skonarkoman när man är med henne, är ju inte direkt första gång om man säger så...

Men nu då, pankrutt! nästintill.. längtar till 15:e då ska jag köpa min snygga jacka :))

men nu ska vi grilla, ja ni hörde rätt grilla :O mums! sen ska jag skriva klart mitt personligabrev till min blivande värdfamilj i USA, intressant. o folk det ska vara på engelska! vilket inte är min starka sida, men det ska jag klara!!


NEJ DAGS O ÄTA! sen prata med alle..


vänner sen barnsben, sälvklart med en chipsburk i famnen, haha

Kommentarer
Postat av: Beccs

hihi tack så jättemycket :):) mm visst rä den snygg? älskar den :D

2009-02-14 @ 17:01:42
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: sofia

åååh. älskar dig gumman. i vått och torrt. :) <3

2009-02-14 @ 17:21:01
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: lina <3

är det du o sofia :) <3

i love u <3<3<3<

saknar dig <3

2009-02-14 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0