back home

så var man hemma igen :) haft det jätte skönt i danmark! bilder får komma upp ikväll eller imorgon för nu är det dags att återgå till mitt vanliga liv, alltså jobba 24/7.. Rätt så boring, men behöver man pengar så behöver man!

Idag är det fredag, som man längtade efter fredagar förr när man gick i skolan? för mig skulle det idag lika gärna kunna vara en söndag eller tisdag.. ingen koll på dagarna längre. jag vill ha sommarlov!


saknar amelia
saknar madelene
saknar felicia
saknar jessica
saknar alexandra
saknar sofia
saknar linn
saknar josephine
saknar dig

Kommentarer
Postat av: Karin

åh tack så jätte mycket :D

2009-07-17 @ 12:07:19
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag saknar dig <3

2009-07-17 @ 14:59:42
Postat av: Felicia

Saknar dig

2009-07-17 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0