how you dooing?

jag sitter som vanligt med jobbarkläderna på för att snart bege mig till jobbet, japp ni hörde rätt! jag gör inget annant än jobbar :) Igår var vi iallafall ute hos mankan som fyllde blev bjudna på korv och underhållning med grabbarna, alla körde på utgång men jag kände verkligen inte för det igår! idag blir det mys i krokek efter jobbet med tjejerna :) vi ska planera Göteborg! det kommer bli skit kul :D men nu måste jag käka frulle sen brumma till jobbet!

Danmarks bilderna rullar  nu med ;)












får ta alla en annan dag såg att klockan visst tickade iväg nu.. BYE BYEE!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

i fukkin´ miss you gaal! <333

2009-07-18 @ 13:20:35
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0