i love my people

jag är slut, utrbränd, går in i väggen, kalla det vad fan ni vill, men jag är hetl slut. Varför ska man behöva jobba? kan inte fatta att jag ska jobba hela livet nu, fan vad tråkigt! går nog hellre i skolan alltså (och det trodde jag aldrig att jag skulle säga) men det är bara o stå ut, snart blir det usa ett år iaf! :)

Gårkvällen var riktigt mys iaf, jessi kom ut till mig så gick vi till pizzan o käkade, sen åkte iv o köpte melan o choklad. ingen liten melon heller! gjorde upp mys på min baksida med filtar o mys så kom fellan så blev det en riktigt tjejkväll med prat ända in till natten! sånt älskar jag :) är grymt glad över att jag har er två, ni är verkligen såå bäst!

o nu längtar jag till göteborg, sen längtar jag nog bara till usa :) usausausa, japp! usa ni hörde rätt..

Nej fy bövlingen nu är jag trött. sova saja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst älskling <3

2009-07-19 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0