it's getting hot in here

Här sitter jag nu, efter en varm dusch med min sköna mintblåa mjukiströja på! färdig jobbat för dagen, usch vad skönt. Ska snart bege mig ut till krokek för myskväll med bästa brudarna, säkert lite grillning på det med! ibland är det skönt att vara själv hemma hela sommaren :)


utan för hotellet en myskväll :)

en jätte fin park :) med mycket joggare i

haha, jävla snack om waterloo alltså ;)

mys i parken!

vi gick nog 10000 mil på ströget! haha ont i fötterna hade vi va familjen?

en svalkande cola på tivolit, vi åt sockervadd med :D inte gjort på år o dar

smaskig mat skulle jag säga, men sjukt stroa fåglar runt fötterna

det här är den äckligaste karusellen jag åkt i hela mitt liv!!

lite flottig o härlig efter en 8 timmars dag på tivolit med skinande sol!

jackpot, jag hade glömt bort hur kul det är att åka karuseller :D

ett glatt avslut! :) härliga danmark

Kommentarer
Postat av: sofia

va mysigt ni ser ut att haft det, & du får klämma in dina fötter i skorna :d HAHAHA bigfoot.

2009-07-19 @ 00:36:21
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0