jävla gogo girl

oh vilken dag! äntligen hemma från jobbet.. känns som att jag skriver den här meningen varje dag.
men nu är jag hemma iaf! nyduschad, och sitter och smuttar på mitt vin tillsammans med bra musik och lite sminkning och fixning av håret! blir en lugn förfest för mig, hinner inte ut till tjejerna men dom kommr o plockar upp mig i taxin sen! :) blir nog en rolig onzda! med vitt tema, det gillas inte av mig! som inte har ett enda vitt plagg?! what the fuck, sen när slutade jag bära vitt? sen jag började spilla ner o skita ner alla mina vita kläder kanske!

Jag är glad nu :) pratade precis med tjejerna och dom har en stor grej på gång! fan vad kul :) kan inte säga nått än för det är riktigt secret! pratade med amelia nyss med :) saknade vän! men snart ses vi igen, om cirka en månad :P men ändå!

Nu ska jag ladda upp med drinkar, vin och lite shottande för mig själv :) mysfest?


"hej här sitter jag i min ensamhet och super, haha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0