lalala lalalla lalalaaaaaa

åk inte sofia! japp imorgon åker hon till bulgarien, om jag är avundsjuk? nee inte ett dugg!! skulle ju egentligen hängt med, men om man jobbar 24/7 o måste spara pengarna till usa blir det inte riktigt alltid som man vill, så jag får stanna hemma i piss vädret! usch vad jag kommer sakna dig! var med tösen igår :) vi var på stan, åkte bil, lagade mat i en timma :O, samt myste på Cissis altan intill natten! :)

Idag sitter jag här med lite små slingor i håret, det vill säga ungefär 5 st, haha lite förändring iaf? vågar inte ge mig på nått mer! jag vill ha långt och fint hår ju :) just ja, linnsan ringde igår, var kul o prata lite med dig :)

Men nu måste jag nog duchsa sen sova, jobb imorgon kl 7 på morgonen! längtar till fredag, då blire utgång sen led lör-sön det är typ livet o vara ledig? right? ledig 2 veckor i augusti!! njuuuta! då ska jag hitta på nått :)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

i lööööve you! köper lite fint hem till dig som plåster på såren att du inte följde med, sen tänker jag reta dig med glassiga mms! <333 ta hand om ställningarna hemma nu honey =) <33

2009-07-22 @ 11:43:37
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0