MGMT kids

började fundera lite på varför man har en blogg egentligen, är det för att folk ska läsa den, eller för att man själv ska läsa den? kan ju va rätt skönt o skriva av sig liksom, men man skriver ju ändå inte fullt ut, skulle jag skriva allt jag känner, tycker och vill skulle det bli en bok som jag helst inte skulle viljs att nån skulle läsa! sådärför tänker ja nu, skriver jag för att ni ska läsa? för egentligen skriver jag ju inget intressant för fem öre så varför läser folk egentligen?

är andras liv så jävla intressanta? jag själv läser typ 1000 bloggar, o jag tycker det är skit kul o veta om andras liv, men vad fan folk ser i mitt har jag inte en aning om :)

därför ska jag börja skriva en bok, som ingen annan läser! den skulle ni vilja läsa va???? haha jag, skriva en bok, patetiskt men kanske rätt bra!  börjar ikväll, efter jag sätt klart alla onetreehill avsnitt, är man sjuk så är man!

Jag är stolt över mig själv :) min bok och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0