near to you..

dålig uppdatering va?
konstigt, har varken tid eller lust! mest lust, mer tid..

bor lite hos proppen nu emellanåt, behöver någons axel att gråta emot :) o hennes är perfekt. Jag har ingen lust till någonting längre, vill bara fly! och det är precis vad jag kommer att göra också. bara lämna allt.

Jag lever iaf, för er som undrade.. nu ska ja sätta mig i fönstret kura ihop mig ihörnet o ta en cigg, en jävla massa prat på det också, perfekt att sofia bor själv hemma nu ett tag :) det är mysigt, o ja trivs verkligen..  Jenka är här o gör oss sällska med! sen är det jobb som gäller, usch! vill inte, orkar inte, kommer inte kunna fokusera ett skit, inte ett skit!


hon är inte bara snäll, utan jävligt snygg också!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

hihihihihi! you are so best and so rotten :D

2009-07-03 @ 21:41:09
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0