sexy bitch

trött som skatan i gatan! sov 3 timmar i natt sen upp halv 5 o åka till jobbet :) aa det var lite kämpigt för er som undrar! vart på stan en sväng med maddis o icka sen nu sitter jag i krokek, mys o va själv! sånt behöver man rätt ofta tror jag. Är verkligen sjukt trött tror ingen anar! men ska inte sova än, har bestämda tider förstår ni!

längtar till göteborg, längtar till min lediga vecka från jobbet, längtar till usa, längtar till att längta ännu mer sen..

men så jävla irriterad på vad folk lägger sig i andras liv, vad fan har ni med mina privatsaker att göra? hatar att inte kunna lite på en såkallad bästa vän, förstår inte nånsin hur man kan vara så elak. Men nu vet jag vilka som är riktiga, vet verkligen det! sjukt bara att man inte inser det förns nu, så långt efter. vissa borde brinna i helvetet :) lite halv poetiskt sådär!


snart drar vi :) tacka gud för det!

Kommentarer
Postat av: määds

i agree!!!!!



synd bara att jag ser ut som ett assface på bilden!

puss på dig min fina vän <3 va söööt du ee, du är underbar

2009-07-28 @ 03:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0