she goes happy

ännu en gång har jag gjort en tabbe med mitt hår! varför ska jag alltid hålla på, nu är håret orange/gult i slingorna :) det är snyggt äre! men förhoppningsvis blir dem blonda som mina andra två blev sist! jag ser ut lite som en.. aa ska nog inte säga det högt :) bara jag och mamma som får garva åt det!

Gud vad jag saknar mig vänner alltså, känns aldrig som vi har tid att ses pågrund av att jag jobbar så mycket, men imorgon ska jag fika med min saknade alle :) på fredag utgång med min älskling jessi och sen äre bara o vänta in göteborg en hel helg med mina bästa :) måste ägna mer tid åt er mina lediga dagar!!

nu är jag faktiskt allämnt trött om jag ska vara ärlig, men inte så pass trött så jag kan somna, men borde sova! med tanke på att jag ska upp så tidigt, men kan man inte sova så kan man väl inte? jag längtar till något, något som känns så långt bort? det kommer ske, inom en snar tid.. det är bara att vänta o se :) o det gör mig lite förväntansfull och glad! miss it.

nu kommer jag bara börja svammla om jag skriver en massa mer, så godnatt folket! ses på klinga imorgon om nån känner för att åka dit o käka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0