tjalalala lala

om jag är trött..

Har aldrig i hela mitt liv jobbat så här mycket, men det är cashflow, right? men det tar på krafterna :) japp de gör de! igår var amelia här, som jag saknat henne! vi gjorde inte mycket, åkte bil hela kvällen/natten, :) idag har jag jobbat, om jag var med om bästaste grejen! står i dt1:an för er som inte vet driven! o vem tar jag en beställning av då? OM inte självaste BJÖRN GUSTAVSSON! så söt han var med världens leende :D josse fick gå ut med maten också ;) plus en autograf! ja själv sprade hans kvitto, hahahahahaha

AA lite kul kan man allt ha på jobbet ibland! men nu ska ja sova för nu återstår en jobbdag till imorgon sen drar jag till Danmark, köpenhamn o bor på hotell i några dagar, sjukt skönt o komma bort lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0