USA HERE I COMES

Jag har längtat, jag vill verkligen bara iväg, uppleva något nytt & slippa allt i den här skit hålan, så jävla skönt! Mitt präliminära datum till usa är 24:e augusti, o jag har nu blivit matchad med en famil! ska inte hoppas på för mycket än, dom kommer ringa i veckan o prata :) usch vad nervöst, allt på engelska.. kommer ja förstå? kommer ja kunna svara, kommer ja kunna ställa frågor? självfallet, ja måste bara vara säker!

För den här familjen verkar bra, en ensamstående pappa med en pojke o en flicka i KALIFORNEN dit jag verkligen vill, i Antelope! värme på hög nivå.. låt detta gå bra nu bara :) för då drar jag på riktigt! ifrån all skit..





One night and one more time,
 thanks for the memories even to they weren't so great,
 she he tastes like you only sweeter..


Kommentarer
Postat av: tirees

Det kommer gå jättebra! :D

2009-07-14 @ 10:17:26
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0