use somebody

vad skriver man när man inte har någonting att skriva?
Jag gör ju liksom ingenting annat än jobbar, men imorgon äntligen slår vi till på en vinkväll med tjejerna och kör en utgång på det, o det är jag så jävla värd! :) aa verkligen..

Tycker synd om kusin som ligger på sjukhus för han har bukhålls nånting inflamation i magen, Tessan kommer inte ihåg vad det hette nu igen? Aa, åkte dit med Tessan idag iaf, han liggerpå nyköpingsjukhus, och om det tog tid för oss o hitta dit! körde fel tusen gånger tror ja, ungefär 2 mil extra, haha o samma sak på hemfärden! men då stannade vi o käkade iaf :) hehe, så har min dag sett ut plus jobb 8-4 imorgon är det 7-15 tjuhu!

Nu är ja trött, riktigt trött, sova ska ja göra :) sova ruset av mig!!


världensbästa kusin o världens sötaste Therese :))

Kommentarer
Postat av: Sebban

Söt du är cuz! <3

2009-07-11 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0